2014. szeptember 27., szombat

6. nap Polak-Weiger dwa bratanki i do szabli i do szklanki.

Lengyel-magyar két jó barát, akik együtt harcolnak és együtt isznak. Ezt már kívülről fújjuk:)

Egy hosszú éjszakán voltunk túl és emiatt nehezen indult a reggel, de aki éjszaka legény az nappal is legyen az. Hát mi így tettünk, és reggeli után a helyi aquaparkba mentünk el. Ott csúszdák sora várt minket és észre sem vettük, hogy elszállt 3 óra. Vízilabdáztunk, falra másztunk, jakuzziztunk, csúszdáztunk és a hullám medencét is kipróbáltuk.

Hogy azért kulturális téren is fejlődjünk, délután fél ötre elmentünk a Főtér alatti múzeumot megnézni, utána sétáltunk egy jót a városban, amit vizuálisan is dokumentáltunk.

Voltak utcazenészek, élőszobrok amik ijesztgették a járókelőket, de Román tanár úrban emberére talált, a szeme sem rebbent.:)

És végre megkaptuk a várva várt pizzát!!!!!!!!!!!!!!!! A héten először mindenki megette a vacsorát.

Jelenleg a társalgóban ülünk és a Feláldozhatók 3-at nézzük zárásként!